Kickoff, och året är igång

Kickoff för klubbens tävlingsryttare har ägt rum och man överväldigades av all den fantastisk hjälpsamhet o samarbetsvilja vi har i klubben! Vips med trollspöt så står tacos, fika o kakor framdukat till nästan 70 pers o på lika snabb tid far alla eldsjälar runt som myror, diskar o städar av hela lokalen på nolltajm. Att sen så många gamla och nya klubbvänner dök upp gör ju det hela ännu mer perfekt. Man blir stolt över att tillhöra denna klubb! Tack för en toppenbra kväll, och tack till Svabesholms Kungsgård för vi fick vara hos er.

Våra duktiga tävlinsgryttare är i fullgång, vilket redan resulterat i flera framskjutna placeringar. På bilden ser ni Agnes Persson och Ella Hallgren, som kom på första och tredje plats i Sydslättens LB kat B, och Frida Öljeblad vann LB kat C. Medans Lina Norling red felfritt med sin Fairchild i 120 i Lund efter 1,5 år från tävlingsbanan. Under tiden tränande ridskoleeleverna sina första riktiga hopphinder, och bommar på anläggningen i Borrby. Så mycket glädje på många olika sätt.

Året är med andra ord i full gång, och den 16 februari är det årsmöte kl 14.00 på anläggningen i Borrby.
Vi blir jätteglada om tävlingsryttarna vill skicka in resultat och bilder från tävlingar så vi kan lägga in på hemsidan och sociala medier.
/Kattiz