Hitta till oss

Österlens Ridklubb ligger mitt i Borrby, bredvid kyrkan, på Österlen.

Klicka på kartan för att skriva in just din startposition och få en skräddarsydd vägbeskrivning.

Vägbeskrivning via Eniro

Eller följ vår generella vägbeskrivning nedan.

Från Ystad: Kör Österleden väg 9 ut genom Sandskogen, Nybro. Sväng höger skylt mot Ingelstorp. Passera Ingelstorps by, Valleberga by och Löderups kyrka(höger sida). Fortsätt rakt fram till du kommer till Borrby. Passera ICA vänster sida följ vägen som böjer åt höger. Direkt efter böjen (mitt över Blå huset) sväng vänster, se skylt.

Från Simrishamn: Kör mot Hammenhög. I början av Hammenhög tag vänster (skarp sväng) innan du kommer fram till ICA. Kör en liten bit och sedan höger skylt Borrby. Kör till vägen tar slut, sväng höger in i Borrby. När du ser Blå huset på vänster sida sväng höger, se skylt.

Från Tomelilla: Följ väg 11 mot Simrishamn och sväng av höger vid skylt Bollerup. Passera Bollerup och när vägen tar slut tag vänster i t-kors. Efter bara knappt 100 m tag höger mot Löderup. Kör rakt fram tills kraftig nerförsbacke. Tag vänster efter backen mot Borrby. När du kommer in i Borrby vid trevägskorsning håll vänster, du ser Blå huset på höger sida, tag vänster, se skylt.